{index_ob_css}{index_ob_js}

Rozpoczął się nabór do I kadencji Rady Sportu Miasta Puck.

rada_sportu 

Burmistrz Miasta Puck powołuje Radę Sportu, w związku z tym kierujemy prośbę o wskazanie przedstawiciela/li, stowarzyszeń, klubów sportowych i instytucji realizujących zadania z zakresu kultury fizycznej.

Aby zgłosić przedstawiciela należy wypełnić formularz zgłoszenia przedstawiciela, przesłać na adres promocja@miastopuck.pl lub złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Puck ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck (pokój nr 2 na parterze) do dnia 19 sierpnia 2024 r. 
Przesłanie/złożenie zgłoszenia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu.

Szczegóły, regulamin, przedmiot i zakres działania rady znajdują się ZARZĄDZENIU NR 83/2024 BURMISTRZA MIASTA PUCK z dnia 18 lipca 2024 r. w sprawie powołania i zasad funkcjonowania Rady Sportu Miasta Puck.

https://miastopuck-bip2.alfatv.pl/dokumenty/8681

Rada Sportu Miasta Puck.

Rada jest organem inicjującym, opiniodawczym i konsultacyjnym Burmistrza Miasta Puck w sprawach z zakresu kultury fizycznej.
Posiedzenie Rady uważa się za ważne, gdy uczestniczy w nim co najmniej połowa składu Rady. 
Rada podejmuje decyzję w postaci uchwał i opinii.

Kto wejdzie w skład Rady Sportu Miasta Puck? 

Burmistrz Miasta Puck powołuje członków Rady Sportu spośród przedstawicieli organizacji, stowarzyszeń, klubów sportowych i instytucji realizujących zadania z zakresu kultury fizycznej, wg następującego klucza:

1) 2 przedstawicieli Burmistrza Miasta Puck,

2) 1 przedstawiciel Komisji Rady Miasta Puck właściwej do spraw kultury fizycznej i sportu,

3) po 1 przedstawicielu organizacji pozarządowych w przypadku klubu/stowarzyszenia jednosekcyjnego lub po 2 przedstawicieli w przypadku klubu/stowarzyszenia wielosekcyjnego, reprezentujących środowisko sportowe, działające na terenie Miasta Puck.

4) 1 przedstawiciela Spółki Invest Puck.

Jak zostać członkiem Rady?

Trzeba wypełnić formularz zgłoszeniowy wysłać na adres promocja@miastopuck.pl lub złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Puck w terminie do dnia 19 sierpnia 2024 r. Po zakończeniu składania kandydatur, poinformujemy o terminie posiedzenia Rady Sportu Miasta Puck.

Pliki do pobrania:

Zarządzenie 83.2024.pdf
Format: pdf, 261.01 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności