{index_ob_css}{index_ob_js}

ROZRUCH SYSTEMU FALA W PUCKU PRZESUNIĘTY O TYDZIEŃ

fala_2023 

InnoBaltica, spółka wdrażająca system FALA w województwie pomorskim, poinformowała o przesunięciu o tydzień terminu uruchomienia w Pucku usług systemu FALA. Wykonawca tego rozwiązania potrzebuje dodatkowego czasu, po rozruchu w Lęborku (od 22 września br.), na wdrożenie w kolejnej lokalizacji usługi podróży z kartą FALA lub karta płatniczą. Nowy termin to 6 października br.

W ramach systemu FALA mieszkańcy i goście Pucka będą mieli możliwość zakupu biletów elektronicznych z wykorzystaniem karty FALA, po założeniu konta na portalu systemfala.pl.

Precyzując, w systemie FALA można będzie podróżować na dwa sposoby:

OSOBA POSIADAJĄCA KONTO FALA (założone na  www.systemfala.pl) rozpoczyna podróż z kartą FALA lub kartą płatniczą przypisaną do systemu FALA jako identyfikator, przykładając ją do czytnika / falomatu na wejściu i wyjściu z pojazdu, dokonując tym samym rejestracji wejścia i wyjścia – tzw. check-in check-out. Jest to czynność równoznaczna z nabyciem biletu.

OSOBA NIEPOSIADAJĄCA KONTA FALA podróżuje, przykładając kartę płatniczą do czytnika / falomatu na wejściu i wyjściu z pojazdu, a jeśli chce by zostały naliczone przysługujące jej ulgi, korzysta z falomatu i wybiera odpowiednie bilety ulgowe.

W docelowej wersji systemu FALA, który do 15 grudnia 2023 jest w fazie rozruchu publicznego, będą dostępne jeszcze do wyboru inne możliwości zakupu biletów (aplikacja, kod QR).

Szczegółowe informacje dot. zasad korzystania z systemu FALA w Pucku zostaną przybliżone wkrótce.   

powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności