{index_ob_css}{index_ob_js}

Biuro Obsługi Klienta

Potwierdzanie profilu zaufanego

Co zrobić, aby potwierdzić złożony wniosek
Krok 1 - Zaloguj się na konto i złóż wniosek
Wejdź na portalu ePUAP i wybierz opcję "Zarejestruj się". Wypełnij formularz rejestracji konta ePUAP.
Krok 2 - Udaj się do punktu potwierdzającego
W celu potwierdzenia profilu zaufanego udaj się do punktu potwierdzającego, który znajduje się w Biurze Obsługi Klienta pok. Nr 2 Urzędu Miasta w Pucku przy ul. 1 – go Maja 13.
Krok 3 – Potwierdzenie wniosku
Jeśli chcesz potwierdzić profil zaufany, musisz okazać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport). Pamiętaj aby dane we wniosku były tożsame z danymi z dowodu osobistego (jeśli posiadasz dwa imiona, we wniosku należy wpisać również dwa imiona)
W przypadku cudzoziemców będących obywatelami państwa członkowskiego UE – należy okazać narodowy dokument tożsamości lub paszport oraz dokument wydany przez polski organ, zawierający numer PESEL (np. zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE).  W przypadku cudzoziemców niebędących obywatelami państwa członkowskiego UE – paszport lub kartę pobytu; jeśli w karcie pobytu nie zamieszczono numeru PESEL, dodatkowo wymagany jest dokument wydany przez polski organ, zawierający numer PESEL
Krok 4 - Podpisz wniosek
Twój wniosek zostanie zweryfikowany w systemie PESEL. Jeśli wszystkie dane są poprawne otrzymasz do podpisania dwie kopie wniosku. Przeczytaj je i jeśli nie zgłaszasz zastrzeżeń - podpisz w obecności pracownika punktu potwierdzającego.
Krok 5 - Korzystaj z profilu zaufanego 
Pracownik również podpisze obydwie kopie wniosku i aktywuje Twoje konto w systemie. Profil zaufany jest ważny przez 3 lata od momentu potwierdzenia.