Podpisanie umowy renowacja budynku mieszkalnego przy ul. MDL 10 w Pucku
W dniu 21.12.2022 r. o godz. 13:30 w Urzędzie Miasta Puck miało miejsce miejsce podpisanie umowy w wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Renowacja budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Morskiego Dywizjonu Lotniczego 10 w Pucku” w ramach projektu „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Inwestycja będzie realizowana przez firmę JANUSZ BRYŁA F.B. " K O M P L E K S " z siedzibą w Pucku, kwota wynagrodzenia wynosi 429 224, 56 zł brutto.
Inwestycja obejmować będzie kompleksowy remont ścian zewnętrznych i fundamentowych (wykonanie ocieplenia i elewacji), wymianę stolarki drzwiowej i okiennej w częściach wspólnych budynku, remont klatki schodowej, docieplenie dachu, wymianę orynnowania, a także prace związane z zagospodarowaniem terenu wokół budynku. Zakończenie prac zaplanowano na 31.05.2023 r.
Projekt „Rewitalizacja Centrum Pucka” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego a także budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.