Jarmark Bożonarodzeniowy - zgłoszenia i informacje dla wystawców.
Zapraszamy wystawców na Jarmark Bożonarodzeniowy!
Urząd Miasta Puck zaprasza serdecznie wszystkich zainteresowanych, a w szczególności twórców ludowych, przedsiębiorców, koła gospodyń wiejskich oraz firmy i instytucje do wzięcia udziału i skorzystania z możliwości prezentacji oraz sprzedaży swoich wyrobów podczas Jarmarku Bożonarodzeniowego.Jarmark jest organizowany w dniach 9 - 10 grudnia 2023 roku na Starym Rynku, w godzinach: sobota 10:00 – 20:00, niedziela: 10:00 – 18:00 (godziny mogą ulec drobnej zmianie).
W trakcie jarmarku preferowana będzie sprzedaż produktów o charakterze świątecznym, regionalnym oraz wyrobów rękodzieła artystycznego takich jak:
- Ceramika,
- Biżuteria,
- Koronka, galanteria skórzana,
- Wyroby regionalne z wikliny, siana, drewna, itp. ,
- Zabawki,
- Kosmetyki,
- Gastronomia w tym: grzane piwo, miody pitne, nalewki, soki, ryby itp.,
- Artykuły świąteczne w tym ozdoby choinkowe,
- Artykuły spożywcze: słodycze, drobne przekąski, potrawy i wyroby regionalne (bigos, placki, chleb,
pierogi, szynki wędzone, ryby, sery itp.) ,
- Drzewka Świąteczne,
- Inny asortyment zatwierdzony przez Organizatora.
Każdy przedsiębiorca (wystawca) zainteresowany udziałem w jarmarku powinien najpóźniej do dnia 1 grudnia 2023 r. przesłać kartę zgłoszenia (w załącznikach poniżej) na adres: Gmina Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck z dopiskiem „Jarmark Bożonarodzeniowy”, złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta Gminy Miasta Puck (pok. 2), lub przesłać zeskanowany dokument za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: bok@miastopuck.pl. Przesłanie karty zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu.