Złóż wniosek do Miejskiego Kalendarza Imprez 2025!
Burmistrz Miasta Puck zachęca organizacje pozarządowe, instytucje i inne podmioty do wspólnego stworzenia Miejskiego Kalendarza Imprez na rok 2025.
W tym celu należy pobrać wniosek oraz klauzulę RODO i wypełnione złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Puck, ul. 1-go Maja 13, p. 2 w terminie od 2 do 30 września 2024 r. do godziny 15:30. Po upływie powyższej daty i godziny wnioski nie będą rozpatrywane.
Zaplanowane terminy i miejsca imprez zgłoszonych do kalendarza nie powinny w trakcie roku ulec zmianom. Dlatego warto dokonać wcześniej koniecznych uzgodnień z podmiotami, od których zależy realizacja przedsięwzięcia. Zalecamy cyfrowe wypełnienie wniosku (załącznik edytowalny w pliku .doc).
Termin rozpatrzenia wniosków: do 31.12. 2024 r.
Wnioski do pobrania znajdują się w załączniku poniżej.