Drugi nabór na zakup komputerów w ramach projektu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.
Dzięki rozstrzygniętemu postępowaniu na dostawę 62 szt. laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem, w budżecie zadania pojawiły się wolne środki, które można przeznaczyć na zakup dodatkowych zestawów do nauki. W związku z tym, zapraszamy do naboru uzupełniającego. Ze wsparcia mogą skorzystać jedynie uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Prosimy o skompletowanie niezbędnych dokumentów dołączonych do naboru i dostarczenie ich do siedziby Urzędu Miasta w Pucku. O przyznaniu zestawów będzie decydowała data wpływu kompletnego formularza wraz ze wszystkimi niezbędnymi i poprawnymi załącznikami, wymienionymi w formularzu zgłoszenia. Bardzo prosimy o rzetelne przygotowanie dokumentacji.
Oświadczenia wraz z załącznikami, a także zgodę na przetwarzanie danych można składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Miasta Puck na parterze lub na adres Urzędu ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck w terminie do 23.09.2022. do godziny 14:00 (liczy się data wpływu).
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 58 673 05 12
w godzinach pracy urzędu.