Jarmark Świąteczny - zgłoszenia i informacje dla wystawców.
Zapraszamy wystawców na Jarmark Świąteczny!
Urząd Miasta Puck zaprasza serdecznie wszystkich zainteresowanych, a w szczególności twórców ludowych, przedsiębiorców, koła gospodyń wiejskich oraz firmy i instytucje do wzięcia udziału
i skorzystania z możliwości prezentacji oraz sprzedaży swoich wyrobów podczas Jarmarku Świątecznego.
Jarmark jest organizowany w dniach 3 - 4 grudnia 2022 roku na Targowisku Miejskim "Manhattan", w godzinach sobota 10:00 – 18:00, niedziela: od 10:00 – 15:00 (godziny mogą ulec drobnej zmianie).
W trakcie jarmarku preferowana będzie sprzedaż produktów o charakterze świątecznym, regionalnym oraz wyrobów rękodzieła artystycznego takich jak:
- Ceramika,
- Biżuteria,
- Koronka, galanteria skórzana,
- Wyroby regionalne z wikliny, siana, drewna, itp. ,
- Zabawki,
- Kosmetyki,
- Gastronomia w tym: grzane piwo, miody pitne, nalewki, soki, ryby itp.,
- Artykuły świąteczne w tym ozdoby choinkowe,
- Artykuły spożywcze: słodycze, drobne przekąski, potrawy i wyroby regionalne (bigos, placki, chleb,
pierogi, szynki wędzone, ryby, sery itp.) ,
- Drzewka choinkowe,
- Inny asortyment zatwierdzony przez Organizatora.
Każdy przedsiębiorca (wystawca) zainteresowany udziałem w Jarmarku powinien najpóźniej do dnia 28 listopada 2022 r. przesłać kartę zgłoszenia (w załącznikach poniżej) na adres: Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck z dopiskiem „Jarmark Świąteczny”, złożyć osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Puck (pok. 2), lub przesłać zeskanowany dokument za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: bok@miastopuck.pl. Przesłanie karty zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu Jarmarku.