Znamy wyniki kampanii Rowerowy Maj 2023
To już dziewiąta edycja kampanii społecznej Rowerowy Maj (szósta Miasta Puck). W tegorocznej kampanii w kraju uczestniczyło 1323 placówek z 41 miast i gmin. Frekwencja na poziomie kraju wyniosła 40%.
Wynik naszego miasta to 47% - BRAWO!
Poniżej klasyfikacja szkół i przedszkoli uczestniczących w kampanii.
W tym roku nie zawiedli również sponsorzy. Fundatorami tegorocznych nagród są:
- Burmistrz Miasta Puck,
- Poseł na sejm RP Kazimierz Plocke,
- Komenda Powiatowa Policji w Pucku,
- Croco-Roco Funpark - Centrum Handlowe Arkadia,
- KOALA Park Linowy,
- Park Ewolucji w Sławotuwku,
- Invest Puck Spółka z o.o. w Pucku,
- Pucka Gospodarka Komunalna SP. z o.o.,
- Przedsiębiorstwo Handlowe „Sibuk”,
- Sklep Sportowy ProSport,
- McDonald's Puck
- Dr OETKER z Łebcza
- dyrektorzy placówek niepublicznych uczestniczących w kampanii, którzy swoim uczestnikom z najwyższą frekwencją fundują nagrody indywidualne.
Media, które objęły patronatem naszą kampanię w tym roku to: Bałtycka TV, Twoja Telewizja Morska, Radio Kaszëbë, Radio Norda FM, Portal Nadmorski 24.pl.
Podsumowanie kampanii w dniu 3.06.2023. W tym roku niespodzianka – losowanie spośród uczestników ze 100% frekwencją, obecnych na podsumowaniu nagród głównych: roweru (ufundowany przez PH Sibuk) i dwóch hulajnóg (nagroda Burmistrza).